Ο Stanley Marcus, Αμερικανός επιχειρηματίας και συγγραφέας, είχε πει το εξής:
«Οι καταναλωτές είναι στατιστικές, οι πελάτες είναι Άνθρωποι»
Και ενώ αυτό ακούγεται πολύ σωστό, κατά τη διάρκεια μίας συνηθισμένης μέρας σε μία επιχείρηση, κάτω από την πίεση της συνεχούς ροής των πελατών, πολλές φορές ξεχνάμε να αξιολογήσουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας.
Η εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά πολύ πριν ο πελάτης προσέλθει στο χώρο μας και τελειώνει πολύ μετά αφού φύγει. Είναι μία κουλτούρα η οποία εκφράζεται μέσα από διαδικασίες τις οποίες εφαρμόζουμε, είτε το κάνουμε συνειδητά είτε όχι.
Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί επίσης να μας εξασφαλίσει νέους πελάτες. Αυτό είναι πολύ πιο εφικτό σήμερα, παρά παλιότερα, καθώς οι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν και να προτείνουν την επιχείρησή μας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από ένα ευχαριστημένο πελάτη που εκφράζει την ικανοποίησή του δημόσια.
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι τέχνη και για να μπορέσουμε να την υπηρετήσουμε σωστά οφείλουμε να είμαστε δημιουργικοί και συνεπείς.
Υπάρχουν πολλές δεξιότητες που πρέπει κάποιος να διαθέτει για να μπορεί να προσφέρει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες του. Το καλό είναι ότι όλες μπορούν να αποκτηθούν μέσω της εκπαίδευσης ή/και της μελέτης.
Τι αναζητούν οι πελάτες από εμάς;
- ✓ Εξατομικευμένες υπηρεσίες
- ✓ Περισσότερα από ότι περιμένουν
- ✓ Ρεαλιστικές τιμές
- ✓ Εμπιστευτικότητα
- ✓ Δέσμευση της επιχείρησης ως σύνολο

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ…