Ο Stanley Marcus, Αμερικανός επιχειρηματίας και συγγραφέας, είχε πει το εξής:

«Οι καταναλωτές είναι στατιστικές, οι πελάτες είναι Άνθρωποι»

Και ενώ αυτό ακούγεται πολύ σωστό, κατά τη διάρκεια μίας συνηθισμένης μέρας σε μία επιχείρηση, κάτω από την πίεση της συνεχούς ροής των πελατών, πολλές φορές ξεχνάμε να αξιολογήσουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Η εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά πολύ πριν ο πελάτης προσέλθει στο χώρο μας και τελειώνει πολύ μετά αφού φύγει. Είναι μία κουλτούρα η οποία εκφράζεται μέσα από διαδικασίες τις οποίες εφαρμόζουμε, είτε το κάνουμε συνειδητά είτε όχι.

Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί επίσης να μας εξασφαλίσει νέους πελάτες. Αυτό είναι πολύ πιο εφικτό σήμερα, παρά παλιότερα, καθώς οι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν και να προτείνουν την επιχείρησή μας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από ένα ευχαριστημένο πελάτη που εκφράζει την ικανοποίησή του δημόσια.

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι τέχνη και για να μπορέσουμε να την υπηρετήσουμε σωστά οφείλουμε να είμαστε δημιουργικοί και συνεπείς.

Υπάρχουν πολλές δεξιότητες που πρέπει κάποιος να διαθέτει για να μπορεί να προσφέρει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες του. Το καλό είναι ότι όλες μπορούν να αποκτηθούν μέσω της εκπαίδευσης ή/και της μελέτης.

Τι αναζητούν οι πελάτες από εμάς;

  • ✓ Εξατομικευμένες υπηρεσίες
  • ✓ Περισσότερα από ότι περιμένουν
  • ✓ Ρεαλιστικές τιμές
  • ✓ Εμπιστευτικότητα
  • ✓ Δέσμευση της επιχείρησης ως σύνολο

ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ…


Εκτός από τον ίδιο τον επιχειρηματία, τεράστιο ρόλο στην εξυπηρέτηση πελατών παίζει και το προσωπικό. Ειδικότερα για τις επιχειρήσεις των Κοσμητολόγων Αισθητικών, όπου η ίδια η Κοσμητολόγος Αισθητικός έχει δημιουργήσει μία ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, το προσωπικό του κέντρου μπορεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο αυτή τη σχέση και να ολοκληρώσει την εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες.

Απλές τεχνικές και συνήθειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά, επιβεβαιώνοντας το «οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά».

 

Ας μην ξεχνάμε ότι αν δεν φροντίσουμε εμείς τους πελάτες μας περισσότερο από ότι περιμένουν, σίγουρα θα βρεθεί κάποιος άλλος που θα το κάνει.

 

Η ευεξία του νου σε δύσκολους καιρούς
Η οργάνωση μιας πολύ μικρής επιχείρησης ακολουθώντας το μοντέλο μίας πολύ μεγάλης επιχείρησης.